In periode 3 kregen we een opdracht om een treasure hunt te maken voor de nieuwe eerste klassers. Dit keer hadden was de opdrachtgever onze directeur en de opdrachtgever was eenmalig niet iemand van buiten de deur, want door Corona was dat moeilijk. Wij moesten kijken hoe we een leuke en leerzame kennismakingsdag voor de nieuwe eerste jaars konden maken. We moesten het doen in de vorm van een treasure hunt. Dus wij keken wat we konden maken en doen voor de treasure hunt we keken bij het begin wat treasure hunt betekende. Vervolgens hebben wij een expert van het vak geïnterviewd dat we meer informatie konden krijgen over waar het over moest gaan in ons geval was het de vak geschiedenis. Dus toen hadden we wat informatie en waren we begonnen met het informatie verzamelen over andere treasure hunts die al zijn gemaakt op internet. Wat wij daarna moesten wij bedenken wat soort spel we zouden maken bij het treasure hunt. Wij hebben een spel met onze thema Olympische gemaakt je kan het spel spelen door kaartjes te grabbelen uit de grabbelton en moet je de olympische sporten ophangen op de tijdlijn(zie foto) en als je dat goed hebt gedaan krijg je een code die op de achter kan van de kaartjes staat en als je de goeie code aan de leerkracht geeft krijg je een stukje van de olympisch fakkel uit de doos. Mijn samenwerking met mijn groep ging in het algemeen goed behalve soms een paar misverstanden door het online werken. 

 

Dit keer had ik een werkgroepje van 4 personen dat waren: ik(Zeki), Rolf, Gijs en Micha